2015. április 27., hétfő

babyliss for man 10 az 1-ben - Jelenlegi ára: 6 500 Ft

A babyliss for man 10 az 1-ben haj, arc testszőrzetnyíró gép eladó
A készüléket 2012. 12. 20-án vásároltam. A készülék működik és 2 év garancia van még a motorra. Ajándékba kaptunk egy másik hajvágó készüléket így feleslegessé vált a készülék. Nem sokat használtuk, mert a másik jobban használható volt számunkra.
Komoly érdeklődés esetén a számláról és a garancia papírról tudok küldeni képet.
Tipus : E826E
Részletes leírás :  http: //www. mall. hu/szorvago-gep/babyliss-e826e? gclid=CNCV7cvburwCFYcSwwodACAAgA
Tulajdonságok:
Titánium fix penge borotválkozáshoz 30mm
CSM (Chrome-Molybdene-Stainless Steel)mozgó pengék
7mm – finom vágás, kontúrozás
40mm – haj , testszőrzet nyírás
3D-s elektrokémiai élezés – önélező rendszer
Perecíziós nyírás 0, 5 mm pontossággal
3 vágásirányító : 3– 5– 7 mm
1 precíziós vágás irányító, 5 pozícióban: 3– 6– 9– 12– 15 mm
Precíziós kontroll funkció finom vékony vonal írányításhoz – 3 pozíció
Bortváló fej,
Fülszőrzet nyírására alkalmas fej
Orrszőrzet nyírására alkalmas fej
Turbó funkciós motor +20% teljesítmény növekedés
Hálózati és hálózat nélküli működés
Hálózat nélkül: 30 perc
Be/Ki kapcsoló
Bekapcsolt állapotot jelző lámpa
Akkumulátoros
Adapter a hálózati használathoz és feltöltéshez
Ollóval 
Tisztitó kefével 
Olajjal -- Sajnos ez már elfogyott, én szilikon olajjal kentem, miután elfogyott
Bolti ár : 11680 Ft én 12980Ft-ért vettem.
Minden tartozék megvan, kivéve a olajat.



Jelenlegi ára: 6 500 Ft

Az aukció vége: 2015-05-17 00:03
. babyliss for man 10 az 1-ben - Jelenlegi ára: 6 500 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése