2015. január 25., vasárnap

George vékony, megkötős rövidujjú kardigán - 42 - Jelenlegi ára: 1 600 Ft


GEORGE nagyon szép állapotú, puha, vékony, kötött, kissé elasztikus anyagú, húzott rövidujjú világosszürke kardigán, két pici zsebbel, selyemszalag megkötővel. Nagyon kényelmes, kellemes viselet.
Újonnan vásároltam, csak néhány alkalommal viseltem.
Mérete 42-es.
Paraméterei: hossza 53 cm, ujja hossza válltól 18 cm, mellbősége 46 ( x 2 ) cm, a szalagot teljesen megkötve - ezen lehet még ( pozitív irányba ) változtatni, a megkötés módjával.
Anyaga: 80% viszkóz, 17% nylon, 3% elasztán.
A szalag 100% selyem.
Mivel az elmúlt néhány évben a testsúlyom szűk 50 és bő 80 kg között mozgott, így gyakran kényszerültem átalakítani, lecserélni a ruhatáramat. A következő napokban számos olyan holmim aukcióját indítom amiből kifogytam,  vagy amit kihíztam. Sok lesz az új és teljesen újszerű ruhanemű is.
CSAK AJÁNLOTTAN POSTÁZOK.



Jelenlegi ára: 1 600 Ft

Az aukció vége: 2015-02-14 17:52
. George vékony, megkötős rövidujjú kardigán - 42 - Jelenlegi ára: 1 600 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése